Praktyczny przewodnik po drukarkach dotyczący śladu węglowego i redukcji energii

Praktyczny przewodnik po drukarkach dotyczący śladu węglowego i redukcji energii

Druk nadal sprzyja dzisiejszej generacji technologii. Najnowsze wyniki National Readership Survey (NRS) pokazują, że publikacje drukowane pozostają w centrum repertuaru medialnego najbardziej zapalonych technofilów.

Często zakłada się, że czytanie w wersji drukowanej jest porzucane na rzecz treści cyfrowych, szczególnie przez młodych ludzi. Podczas gdy z pewnością zmieniają się nawyki i preferencje czytelnicze, NRS pokazuje, jak najbardziej aktywni użytkownicy technologii i urządzeń mobilnych pozostają zapalonymi czytelnikami gazet i czasopism. Od 2009 roku NRS śledzi wykorzystanie nowych technologii wraz ze szczegółowymi pytaniami dotyczącymi zachowań w Internecie. Około 13% populacji zostało zidentyfikowanych jako technolodzy, wykorzystujący cztery lub więcej z siedmiu urządzeń, w tym smartfony, czytniki książek elektronicznych, telewizję wysokiej rozdzielczości, sieci Wi-Fi i bezprzewodową transmisję strumieniową. Próba NRS oferuje dużą i wiarygodną bazę do analizy takich zjawisk: Każdego roku przeprowadza się 36 000 wywiadów w domu, w sposób ciągły. Próba losowa szczególnie dobrze nadaje się do reprezentowania tych trudno dostępnych grup demograficznych, które znajdują się w awangardzie nowych technologii. To właśnie z tego powodu próba NRS jest wykorzystywana do dostarczania danych z badania przedsiębiorczości dla UK Online Measurement Company (UKOM). Zidentyfikowanych 6,4 mln technofilów jest zazwyczaj młodych, dobrze wykształconych i zamożnych, a ich dochód osobisty netto jest o 36% wyższy od średniej. Korzystają oni z Internetu codziennie i konsumują treści na różnych platformach cyfrowych, ale są również entuzjastycznymi czytelnikami prasy. Mają repertuar około 25 różnych gazet i czasopism, w porównaniu ze średnią 17, i zaliczają się do przeciętnych czytelników ośmiu z tych publikacji. W przeciwieństwie do nich, są oni bardziej niż przeciętnie skłonni do bycia lekkimi konsumentami komercyjnej telewizji i radia.

Czytelnicy prasy mają szczególne powinowactwo do technologii komórkowej, dlatego też stanowią oni zarówno szansę, jak i zagrożenie dla wydawców. Jednym z najsilniejszych trendów, jaki NRS śledził w latach 2009-2010, jest 46% wzrost wykorzystania telefonów i urządzeń przenośnych w celu uzyskania dostępu do Internetu, napędzany przez rosnącą liczbę posiadanych smartfonów. Użytkownicy smartfonów są również ponadprzeciętnymi czytelnikami druku. Szczególnie pociągają ich magazyny takie jak Stuff, GQ i The Economist oraz gazety, The Financial Times, Independent on Sunday i London Evening Standard. Tak samo jest w przypadku czytników książek elektronicznych i tabletów, choć wciąż mają one stosunkowo niską (ale rosnącą) penetrację wśród całej populacji. NRS dodał kolejne pytania dotyczące tych urządzeń, a obecnie śledzi również wykorzystanie aplikacji umożliwiających dostęp do treści wydawanych przez wydawców, których pierwsze wyniki zostaną wkrótce opublikowane. Co najistotniejsze, ustalenia NRS są sprzeczne z mitem, że młodzi ludzie czytają w sieci i za pomocą telefonów komórkowych. 2,3 miliona technofilów w wieku 15-24 lat to przeciętni czytelnicy ośmiu różnych gazet i czasopism drukowanych, w porównaniu ze średnią dla wszystkich dorosłych wynoszącą siedem tytułów. Oczywiście, jest to grupa wiekowa, która najprawdopodobniej będzie przyklejona do ich telefonów komórkowych, ale nawet wśród najcięższych użytkowników telefonów, czytelnictwo gazet i czasopism w wersji drukowanej jest nadal znacznie powyżej średniej. Czytelnicy gazet i czasopism drukowanych zawsze byli pierwszymi użytkownikami, a te nowe technologie nie są tu wyjątkiem.

http://tukej.pl/

Previous Odbudowa częściowo nieczynnej linii kolejowej na Śląsku w Polsce
Next Rejestracja samochodu

Może to Ci się spodoba

Strefa Biznesu 0 Comments

Osiedle Karoliny – nowy etap w sprzedaży

Activ Investment wprowadził do oferty kolejny etap Osiedla Karoliny. W piątym budynku powstanie 91 mieszkań w cenach od 4950 zł/m². Wśród nich znajdzie się dużo mieszkań kompaktowych m.in. 2-pokojowe lokale

Strefa Biznesu 0 Comments

Branża budowlana wraca do formy po kryzysie

Nie ma już kryzysu w branży budowlanej i nie boimy się o zlecenia – mówi Arkadiusz Nagięć, prezes spółki PRO-INVEST.  Zaznacza jednak, że niektóre firmy budowlane wciąż odczuwają skutki gorszych czasów i wojny cenowej na

Strefa Biznesu 0 Comments

Przygotowywanie zdjęć do projektów poligraficznych

W tym przewodniku dowiesz się, jaka jest rozdzielczość, ile potrzebujesz podczas drukowania i jak ją zmienić bez obniżania jakości obrazu. Dowiesz się również, jak edytować cyfrowe pliki zdjęciowe, aby wyglądały

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to comment this post!

Zostaw odpowiedź