Konieczność tłumaczenia witryny internetowej

Konieczność tłumaczenia witryny internetowej

Globalna gospodarka rozszerzyła potencjalny rynek w sposób, który nie był możliwy nawet dziesięć lat temu, wyrównując szanse małych i dużych firm. Jednak wiąże się to z pewnymi problemami. Jedną z nich jest bariera językowa.

Jeśli twoja witryna jest tylko w języku angielskim, dotrzesz z komunikatem do około 27% europejskiego rynku. Innymi słowy, około 73% rynku preferuje strony internetowe z treścią w ich ojczystym języku. Jeśli ludzie nie rozumieją zawartości twojej witryny, nie możesz liczyć na sprzedaż produktów. Musisz dać odwiedzającym opcję zlokalizowanej obsługi, a do tego potrzebujesz tłumaczenia.

Problem polega na tym, że tłumaczenie tekstu z jednego języka na inny nie jest prostym procesem. Tłumaczenie słowo w słowo zwykle nie działa, ponieważ istnieją niuanse w języku, które gubią się w tłumaczeniu. Takie nieścisłości mogą znacząco zmienić kontekst wiadomości. Idealnym rozwiązaniem jest narzędzie do tłumaczenia, które może wykonać zadanie z dużą dokładnością. Istnieje wiele narzędzi tłumaczeniowych, ale nie wszystkie one wykonują zadanie dokładnie. Dlatego najlepszym wyborem jest zawsze powierzenie tłumaczenia wyspecjalizowanym biurom.

Docieraj do większej liczby odbiorców za granicą

Pamiętaj, aby rozszerzać swoje tłumaczenia. W 2015 roku konieczne było 25 języków, aby dotrzeć do 90 procent całej populacji Internetu w ich ojczystym języku. Do 2020 r. Strona internetowa będzie wymagać lokalizacji na 48 języków, aby dotrzeć do tej samej części globalnej publiczności internetowej. Chociaż możesz teraz zajmować się rynkami lokalnymi lub regionalnymi, nadal istnieją rynki o dużym potencjale, które czekają na twoje produkty. Tłumaczenie stron internetowych jest kluczem do wejścia na te rynki. Praktycznie każda witryna internetowa korzysta obecnie z narzędzi śledzących lub analitycznych, takich jak na przykład Google Analytics. Narzędzia te dostarczają informacji i pokazują, skąd pochodzą twoi użytkownicy w sekcji danych geograficznych. Podają również, jakich języków używają do przeglądania twojej witryny. Dane te mogą jasno wskazać nowe języki, które musisz obsługiwać, aby jak najlepiej spełniać potrzeby i oczekiwania odwiedzających.

Według niemieckiego serwisu branżowego 81% użytkowników nie wróci na stronę internetową, jeśli mają negatywne doświadczenia w komunikacji lub nie mogą zrozumieć jej treści. Lokalizacja dostosowuje witrynę do środowisk kulturowych i lokalnych języków, ułatwiając użytkownikom przeglądanie treści i znajdowanie tego, czego faktycznie szukają. Nieskazitelne wrażenia użytkownika oraz zrozumienie języka są kluczem do budowania zaufania w anonimowym świecie online.

Optymalizacja witryn pod kątem wyszukiwarek (SEO) przyciąga odwiedzających do twojej witryny. Wśród innych czynników rankingowych Google wykorzystuje słowa kluczowe i metadane do pozycjonowania witryn na stronach wyników wyszukiwania. Tłumaczenie witryny internetowej, a także słów kluczowych i wszystkich metainformacji zwiększa zmiany w rankingu i wiąże się z szerszym zakresem słów kluczowych, na które kierujesz reklamy. I pamiętaj, że według ankiety przeprowadzonej przez Common Sense Advisory użytkownicy chętniej kupują produkty w sklepie internetowym, gdzie opis jest w ich ojczystym języku.

http://mandalapc.com.pl/a,feam

Previous Najlepszy zlew do drewnianego blatu
Next Pierścionek zaręczynowy z zielonym oczkiem

Może to Ci się spodoba

Strefa Biznesu 0 Comments

Na Śląsku powstanie nowe centrum badawcze

Politechnika Śląska i Philips Health Systems będą wspólnie pracować nad innowacjami w zakresie e-zdrowia. Celem współpracy jest m.in. rozwój systemów ułatwiających komunikację między lekarzami i zdalne diagnozowanie pacjentów. Philips Health Systems zaangażuje się

Strefa Biznesu 0 Comments

Osiedle Karoliny – nowy etap w sprzedaży

Activ Investment wprowadził do oferty kolejny etap Osiedla Karoliny. W piątym budynku powstanie 91 mieszkań w cenach od 4950 zł/m². Wśród nich znajdzie się dużo mieszkań kompaktowych m.in. 2-pokojowe lokale

Strefa Biznesu 0 Comments

RUSZA III ETAP BUDOWY OSIEDLA KAROLINY KATOWICACH!

Activ Investment właśnie wprowadził do oferty kolejny etap Osiedla Karoliny. W trzecim budynku powstanie 66 mieszkań w cenach od 4700 zł/m². Wśród nich znajdzie się dużo mieszkań kompaktowych m.in. 2-pokojowe

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to comment this post!

Zostaw odpowiedź