Jak zorganizować artykuły papiernicze i materiały biurowe, aby poprawić wydajność pracy

Jak zorganizować artykuły papiernicze i materiały biurowe, aby poprawić wydajność pracy

Czy nie uważasz, że to czas, kiedy najbardziej potrzebujesz pióra, że wszystkie pióra na powierzchni planety Ziemia wydają się po prostu… znikać? Wyobraź sobie tę scenę: Odbierasz telefon i to jest ważne, co oznacza, że robisz notatki, poza tym… nie możesz nigdzie znaleźć długopisu ani ołówka. Umieszczasz telefon między głową a ramieniem, niemalże łamiesz sobie kark i zaczynasz gwałtownie szukać czegoś do pisania.

Foldery są rzucane na podłogę, wylewasz kawę i podczas rozciągania kabla telefonicznego do punktu, w którym prawie się zatrzaskuje, powtarzasz słowo „tak” w dół linii, jakbyś faktycznie słuchał. Brzmi znajomo? Jeśli tak, prawdopodobnie nadszedł czas, aby się trochę zorganizować. Zorganizowane biurko ma kilka własnych atutów. Po pierwsze, pozwala na zapisywanie wszystkiego, czego potrzebujesz podczas rozmowy telefonicznej, a po drugie, zapobiega rozlewaniu doskonałej kawy z kubka podczas poszukiwania długopisu, a po trzecie, czy naprawdę potrzebujemy trzeciej?

Uporządkuj swoje małe materiały piśmienne

To właśnie małe biurowe artykuły piśmienne, takie jak ołówki, długopisy i flamastry, gumki, zakreślacze, itp. gubią się często, więc załatw sobie porządek na biurku lub ołówkowy garnek. Potwór biurowy sprzedaje wszystkie rodzaje ołówków. Jeśli nie szukasz czegoś tańszego i bardziej przyjaznego środowisku, dlaczego nie użyjesz starego słoika z dżemem?

Zorganizuj swój papier

Luźny papier i ważne dokumenty to inne rzeczy, które gubią się dość łatwo (zwłaszcza, gdy rozmawiamy przez telefon, próbując znaleźć długopis). Zakup segregatora lub teczki z łatwością rozwiązałby ten problem, ponieważ trzymałby wszystkie ważne dokumenty razem, więc nic nie może latać po biurze.

Istotne jest, aby mieć przy sobie wizytówki. Ale niestety są one również małe i mogą być łatwo zgubione, gdy się z nimi wychodzisz. Dlatego też zakup wizytówki może łatwo rozwiązać ten problem.

Usuń wszelkie starsze, nieużywane dokumenty

Ten punkt nie tylko jest zgodny z nowymi przepisami GDPR, ale także pomoże Ci utrzymać się na szczycie pracy. Po prostu usuń wszystkie dokumenty, których już nie potrzebujesz lub nie używasz, a następnie zniszcz je i zachowaj te, których używasz w pobliżu, w swoich folderach. W tym celu sugerujemy zainwestowanie w niszczarkę.

Zmniejszyć bałagan

Ostatnie badania wykazały, że nieporządek może prowadzić do poczucia stresu i może mieć negatywny wpływ na twoje zdolności podejmowania decyzji. W pracy być może odkładanie na bok 5-10 minut każdego tygodnia, aby posprzątać, złożyć i pozbyć się bałaganu na biurku może być dobrym pomysłem.

Dobrym pomysłem może być zrobienie tej pierwszej rzeczy w poniedziałek, abyś mógł zacząć od czystego łupka, a może ostatniej rzeczy w piątek, ponieważ da ci to sposób na skończenie po długim tygodniu w pracy. Każdy tydzień próbuje utrzymywać na wierzchołku jakaś zagracenie pełzanie na twój biurku upewniał się ty nadążać z twój wypełnieniem i zapewniać jakaś poczta i rachunki w skoordynowane foldery, i ruszać się tamto małych kawałki i kawałki w kreślarz, kosz lub pudełko.

Wyłączyć wszelkie możliwe elementy rozpraszające uwagę

W dzisiejszym świecie, jesteśmy otoczeni przez czynniki rozpraszające uwagę, czy to e-maile, wiadomości, czy media społecznościowe, lista idzie dalej i rzeczy takie jak to może utrudniać nasz poziom motywacji i może nawet dodać do uczucia stresu. Dlatego, chyba że jest to absolutnie konieczne, kolej powiadomień dla tej konkretnej aplikacji. Jeśli masz iPhone można włączyć tryb „nie przeszkadzać” dla czasów, gdy naprawdę trzeba zapiąć się do zadania bez rozpraszania uwagi.

Wykorzystaj technologię na swoją korzyść

Ponieważ znajdujemy się obecnie w 21. wieku szaleństwa technologicznego, oznacza to, że teraz mamy tysiące możliwości tylko na czubkach palców i to może być kluczem do zorganizowania Twojego życia! Być może pobranie aplikacji organizacyjnej pomoże zwiększyć Twoją produktywność, są ich setki, może to po prostu przypadek pobrania kilku i sprawdzenia, która z nich jest odpowiednia dla Ciebie.

Więcej na http://lzakrzewski.pl/

Previous 7 sposobów na przedłużenie żywotności akumulatora samochodowego

Może to Ci się spodoba

Strefa Biznesu 0 Comments

Sięgnij po dofinansowanie innowacyjnych projektów z Funduszy Europejskich.

Eksperci NCBR zapraszają na wyjątkowe warsztaty 5 lipca do Parku Naukowo-Technologicznego Euro-Centrum w Katowicach. Eksperci NCBR zapraszają 5 lipca do Parku Naukowo-Technologicznego Euro-Centrum w Katowicach na spotkanie z cyklu NCBR dla Firm.

Strefa Biznesu 0 Comments

Ulotki reklamowe – czy to ma sens?

Prowadzenie odpowiedniej kampanii reklamowej w firmie nie będzie prostym zadaniem. Wiele firm szuka takich metod, dzięki którym będzie można zaistnieć w świadomości klientów. W każdej branży jest jednak spora konkurencja

Strefa Biznesu 0 Comments

Fundusze europejskie w Katowicach

Śląsk, region bogaty w surowce, jest najbardziej uprzemysłowionym i zurbanizowanym regionem Polski. W ciągu 10 lat jego PKB na mieszkańca wzrósł z 54% do 71% średniej UE. Jednak pomimo chłonnego

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to comment this post!

Zostaw odpowiedź